Eko-eko sa Šalate 1.b i 1. c razred -
Autor: Ivana Bertović, 27. 2. 2023.
U nastavku projekta Eko-eko sa Šalate učenici 1.b razreda su s učiteljicama Marijanom Zelenika Šimić i Kristin Balenović proučavali biljku grašak. Kao prvu aktivnost čitali smo bajku Hansa Christiana Andersena Kraljevna na zrnu graška. Nakon interpretacije bajke učenici su prema tijeku događaja bajke crtali strip te sažeto prepričali bajku. Druga aktivnost je upoznavanje s biljkom grašak kroz PPT prezentaciju. Spoznali smo vrijednost zdravih zelenih kuglica graška. Potom smo proučavali biljku i zrno graška te smo ih prikazali i crtežom. Proučili smo recepte za ukusna jela s graškom, varivo od graška te rizi-bizi. Uživali smo u ručku, ukusnom varivu od graška. Četvrta aktivnost je izrada nastavnih plakata o grašku radom u skupinama. Nastavne plakate prezentirali smo učenicima 1. c razreda, a potom ih izložili u učionici i predvorju škole. Učenici 1. c razreda podučili su nas o važnosti biljke matovilac, a mi smo ih upoznali s bogatstvom vitamina i minerala koje nudi biljka grašak. Potom smo održali međurazredni kviz znanja. Otkrili smo i naučili mnogo toga o biljkama grašak i matovilac, odlično smo se zabavili te se veselimo nastavku projekta Eko-eko sa Šalate! Učenici 1. c razreda s učiteljicom Ines Vodanović proučavali su biljku matovilac. Kao prvu aktivnost čitali smo bajku braće Grimm: Matovilku. Nakon interpretacije bajke učenici su dobili zadatak da u četiri sličice nacrtaju tijek događanja i prema crtežima sažeto ispričaju bajku. Druga aktivnost je upoznavanje s biljkom matovilcem kroz PPT prezentaciju. Učenici su uz ručak jeli salatu od matovilca i sudjelovali u njenoj pripremi. Kao treću aktivnost učenici su radom u skupinama izrađivali plakate, a zatim sudjelovali u pripremi i konzumiranju smoothija. Nastavne plakate prezentirali smo učenicima 1. b razreda, a potom ih izložili u učionici i predvorju škole. Učenici 1. b razreda podučili su nas o važnosti graška, a mi smo njih upoznali s matovilcem. Potom smo održali međurazredni kviz znanja. Otkrili smo i naučili mnogo toga o biljkama matovilac i grašak, odlično smo se zabavili te se veselimo nastavku projekta Eko-eko sa Šalate!
ŠKOLSKI EKO PROJEKT: EKO EKO SA ŠALATE
2021./22.
U školskoj godini 2021./22. učenici i učitelji odlučili su se za vrtne kutiće u svojim učionicama. Učitelji su sa svojim učenicima tijekom godine sijali i sadili biljke (povrće i voće), a zatim su promatrali rast i razvoj biljaka. Svaki razred odabrao je jednu vrstu biljke: prešin, celer, salata, radič, mrkva, cikla, jagode, buče. O izabranoj biljci istraživali su putem knjiga i interneta, izveli niz kreativnih i poticajnih aktivnosti, pokusa i igara. Tako su na iskustveni način učili o njihovom uzgoju.
Svjetski dan pčela
Učenici 2.b razreda obilježili su Svjetski dan pčela. Istraživali su i učili o važnosti pčela za živi svijet. Istraživanje su upotpunili PowerPoint prezentacijom učenika Luke Štefanića, a priču o pčelama zaokružili su opisom pčela i slikanjem pčela. Uratke možete pogledati u nastavku.
Učiteljice: Ljiljana Poljak – Mravak i Marija Radić
2019./20. i 2020./21.
U školskoj godini 2019./20. učenici u produženom boravku su kroz 1. obrazovno razdoblje zajedno sa svojim učiteljicama pripremali školski vrt za zimu. Ubrali su preostale plodove. Neke plodove učenici su kušali (luk, rajčica, salata), a od salate su uzeli sjeme I pripremili ga za proljetnu sjetvu. Učenici su slikali plodove I istraživali o plodovima iz vrta. Prikupljene podatke su prezentirali kroz plakate.
U siječnju učenici produženog boravka istraživali su, promatrali i crtali ptice stanarice. Prikupljene podatke su prezentirali putem plakata i prezentacija. Uredili su pano u školskom hodniku.
Učenici su izrađivali hranilice za ptice koje su postavili u školskom dvorištu.
U školskoj godini 2019./20. osmislili smo I isplanirali više aktivnosti koje imaju za cilj podizanje ekološke svijesti kod učenika te smo ih odlučili objediniti u jedinstveni projekt pod nazivom Eko Eko sa Šalate.
Ciljevi projekta su:
- kod učenika razvijati pozitivan odnos prema prirodi (razvijati svijest o važnosti odvajanja otpada, poticati na uređenje prirodnog okoliša u kojem žive)
- Kod učenika razvijati pozitivan odnos prema hrani (osvijestiti problem bacanja hrane, važnost prirodnog uzgoja namirnica, važnost zdrave prehrane)
Planirane aktivnosti:
- uređenje vanjskog školskog vrta
- uređenje školskog dvorišta sadnjom drveća
- uređenje školskog zimskog vrta u unutarnjem prostoru škole
- organiziranje akcije čišćenja školskog okoliša
- odvajanje otpada u školi postavljanjem spremnika za različite vrste otpada
- predavanja za učenike I djelatnike iz područja ekologije
__________________________________________________________________________________________________________
2017./18. i 2018./19.
Sve je započelo školske godine 2017./18. s projektom tada nazvanim Školski vrt. Svaki razred razredne nastave dobio je svoju površinu za sađenje na kojoj su učenici uz vodstvo učiteljica obrađivali zemlju, pripremali je za sijanje ili sađenje povrća, brinuli o povrću, promatrali njegov rast i razvoj, a zrele plodove i ubirali i kušali. Na taj način učenici iskustveno uče sadržaje prirode i društva i izvananstavnih aktivnosti.
Ostalo |
> Portal za škole |
> Carnet |
> Portal Nikola Tesla |
> Crveni križ |
> Škola za život |
> Office365 za škole |
> Loomen |
> Leksikografski zavod... |
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |