A TURNUS | |
1. sat | 8:00 - 8:40 |
2. sat | 8:45 - 9:25 |
3. sat | 9:35 - 10:15 |
4. sat | 10:25 - 11:05 |
5. sat | 11:10 - 11:50 |
6. sat | 11:55 - 12:35 |
7. sat | 12:40 - 13:20 |
B TURNUS | |
0. sat | 13:15 - 13:55 |
1. sat | 14:00 - 14:40 |
2. sat | 14:45 - 15:25 |
3. sat | 15:35 - 16:15 |
4. sat | 16:25 - 17:05 |
5. sat | 17:10 - 17:50 |
6. sat | 17:55 - 18:35 |
7. sat | 18:40 - 19:20 |
O debatnom klubu
Debatni klub OŠ Ivana Gorana Kovačića osnovan je u rujnu 2017. godine. Naš klub, kao i ostali debatni klubovi u Hrvatskoj, djeluje u suradnji s Hrvatskim debatnim društvom (HDD) te Agencijom za odgoj i obrazovanje. Članovi debatnog kluba su učenici 7. i 8. razreda, a voditeljica kluba je profesorica Ivana Ivšinović.
Debata je vještina argumentiranog raspravljanja između dvije suprotstavljene ekipe (afirmacijske i negacijske). Za osnovne škole najčešći je KP format debate. Debatirati se može o moralnim, društvenim, političkim, školskim, filozofskim i drugim pitanjima. U debati sudjeluje šest debatanata (po troje u svakoj ekipi). Ekipa koja se zalaže za određenu tezu zove se afirmacija, a ekipa koja negira tezu i pobija argumente afirmacijske ekipe je negacija. Debata se odvija prema određenim pravilima i u točno određenom vremenskom okviru.. Svaki član ekipe ima svoju ulogu i zadatak u debati te točno određeno vrijeme govora. Debata se sastoji od govora pojedinih govornika te unakrsnih ispitivanja u kojima se susreću članovi suprotstavljenih ekipa. Afirmacijska ekipa mora obraniti svoju argumentaciju, dok negacija mora dokazati da afirmacijski argumenti ne vrijede. Na turnirima i natjecanjima ekipe su u poziciji da više puta debatiraju na istu tezu mijenjajući afirmacijsko i negacijsko stajalište. Svaku debatu prati sudac koji dodjeljuje bodove pojedinačnim govornicima i presuđuje debatu, odnosno odlučuje jesu li argumenti ekipe koja zastupa neku tezu pobijeni.
Tijekom školske godine debatanti pripremaju debate na određene teme, koje su formulirane u teze - iščitavaju literaturu, prikupljaju podatke iz knjiga, novina, interneta, pripremaju argumentaciju, vježbaju retoriku te ujedno i uče o različitim temama. Teze su aktualne i omogućavaju razmišljanje o različitim društvenim i moralnim vrijednostima.
Debata je korisna edukacijska metoda jer razvija kritičko mišljenje, uči kako prevladati predrasude i biti tolerantan prema različitim idejama i stavovima. Na taj način debata priprema učenike za aktivno i odgovorno sudjelovanje u demokratskom društvu.
:: opširnije ::Ostalo | ![]() |
• Portal za škole |
• Carnet |
• Portal Nikola Tesla |
• Crveni križ |
• Škola za život |
• Office365 za škole |
• Loomen |
• Leksikografski zavod... |
![]() |
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |