Izvanučionička nastava 6-ih razreda: Kinopredstava - Izgubljeno blago vitezova templara III
Autor: Petra Rašperger, 4. 11. 2009.
Učenici 6-ih razreda u pratnji nastavničkog tima u korelaciji predmeta hrvatski jezik, povijest, vjeronauk, pogledali su u srijedu 21. 10. 2009. kinopredstavu: Izgubljeno blago vitezova templara III u okviru Zagreb film festivala. Kino predstava jedan je u nizu izvanučioničkih aktivnosti naših učenika. Učenici su kroz medijsku kulturu upoznali povijesno značenje Križarskih ratova te ponovili znanje o filmskim rodovima i vrstama.
IZVANUČIONIČKA NASTAVA: KINOPREDSTAVA (21. 10. 2009. - 6. razredi)
IZGUBLJENO BLAGO VITEZOVA TEMPLARA III
OBRAZOVNA POSTIGNUĆA:
Kroz medijsku kulturu ponoviti lekciju iz povijest : Križarski ratovi, značenje i ulogu vitezova templara u Križarskim ratovima te uzroke i posljedice ratova. Usporediti igrani i dokumentarni film u obradi povijesnih tema te vjerodostojnost povijesnih činjenica u filmu.
Korelacija predmeta: POVIJEST, HRVATSKI JEZIK, VJERONAUK
KRATKI SADRŽAJ FILMA: Potraga za blagom počinje kad na baltičkom otoku Bronholmu četvoro klinaca predvođenih 12-godišnjom Katrinom posvjedoči hladnokrvnom ubojstvu lokalnog vikara. Isprva šokirani, odlučuju pokrenuti vlastitu istragu. Tragovi su brojni, jedan dokaz vodi k drugome pa se hrabri junaci uskoro upleću u mrežu mitova i legendi opletenu oko stoljećima čuvane tajne blaga vitezova templara.
1. zadatak : OPIŠI PO IZBORU DIO FILMA KOJI TE SE NAJVIŠE DOJMIO...
|
3. zadatak: NACRTAJ i OBOJI LIK ILI SCENU IZ FILMA PO TVOM IZBORU... |
|
|
2. zadatak: USPOREDI i ZAKLJUČI O VJERODOSTOJNOSTI RADNJE U FILMU S POVIJESNIM ČINJENICAMA O VITEZOVIMA TEMPLARIMA - (posluži se udžbenikom i dodatnim izvorima znanja; časopisi, internet stranice...)
|
Hrvatski jezik
Izvanučionička nastava: Izgubljeno blago vitezova templara 3
Korelacijska nastava: povijest – hrvatski jezik – vjeronauk
Obrazovni zadatci: razlikovati i prepoznati filmske rodove i vrste, interpretirati film – odrediti temu, mjesto i vrijeme radnje, analizirati likove
Odgojni i funkcionalni ciljevi: razvijati sposobnost promatranja, zapažanja, samostalne analize djela, pristupiti temi u suodnosu s drugim predmetima
Film: Izgubljeno blago vitezova templara 3
Redatelj: Giacomo Campeotto
Scenarist: Søren Frellesen, Philip LaZebnik
Uloge: Julie Grundtvig Wester, Nicklas Svale Andersen, Christian Heldbo Wienberg
1. Odredi filmski rod: ______________________________________________
2. Odredi filmsku vrstu: ____________________________________________
3. Na početku filma prikazana je priča o sv. Pavlu u
obliku______________________________ filmskog roda.
4. Odredi mjesto radnje: ____________________________________________
5. Nabroji likove:__________________________________________________
6. Dopuni.
__________ mlada junaka i Veliki majstor vitezova templara putuju na ____________
kako bi izgubljeno
_______________ vitezovima. ___________
djevojka Elena i u tren oka već je previše rekao, kruna je ukradena, a
red svećenika. Naši mladi protagonisti moraju upotrijebiti svu svoju mudrost i lukavštinu
7. U tekstu podcrtaj riječi koje su netočno napisane (pazi na pisanje velikog i malog početnog slova).
Životopis redatelja: Giacomo campeotto rođen je u danskoj 1964. Pet je godina na raznim kazališnim i filmskim produkcijama radio kao asistent redatelja, a 1994. i sam počeo režirati u kazalištu. Prvi igrani film, vedri obiteljski ‘Nasty Beat’, režirao je 2003., a drugi, obiteljsku avanturu ‘Izgubljeno blago vitezova templara 2’ 2006. Ljeti 2007. režirao je svoj zadnji film ‘izgubljeno blago vitezova templara 3’.
Ostalo |
> Portal za škole |
> Carnet |
> Portal Nikola Tesla |
> Crveni križ |
> Škola za život |
> Office365 za škole |
> Loomen |
> Leksikografski zavod... |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |