preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Zagreb

VIJESTI

Odluka o obavljanju rada za vrijeme trajanje epidemije bolesti COVID-19

Autor: Administrator , 20. 3. 2020.

OŠ IVANA GORANA KOVAČIĆA

MESIĆEVA 35, 10000 ZAGREB

TEL: 01 4680 643, FAX: 01 4680 646

e-mail: osigk-zg@os-igkovacic-zg.skole.hr

KLASA:003-05/20-01/26

URBROJ: 251-151-20-01

 

20. 3. 2020

 

Na temelju članka 7. Stavka 2. Zakona o radu (NN 93/14, 127/17 i 98 /19), članka 17. Zakona o zaštiti na radu (NN 71/14, 118/14, 94/18 I 96 /18), članka 57 Statuta Osnovne škole Ivana Gorana Kovačića, sukladno Odluci o izmjeni Odluke o obustavi izvođenja nastave u visokim učilištima, srednjim i osnovnim školama te redovnog rada ustanova predškolskog odgoja i obrazovanja i uspostavi nastave na daljinu (KLASA: 602-01/20-01/00178, URBROJ: 533-01-20-0002) od 19. ožujka 2020 godine ravnatelj Osnovne škole Ivana Goran Kovačića, Zagreb, donosi

 

 

ODLUKU

o obavljanju rada za vrijeme trajanje

epidemije bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2

 

                                                         I.

 

Ovom Odlukom uređuje se organizacija rada u Osnovnoj školi Ivana Gorana Kovačića za vrijeme epidemije bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2. u razdoblju od 20 ožujka 2020. godine pa do opoziva ove Odluke.

 

                                                        II.

 

Učitelji i stručni suradnici škole će raditi kod kuće i to u skladu s procjenom odnosno tehničkim mogućnostima.

 

Rad učitelja i stručnih suradnika radi provođenja nastave na daljinu odvija se u običajnom opsegu radnog vremena.

 

Obveze učitelja su:

 

  1. osigurati kontakte i način komunikacije (virtualna učionica, telefon, mail) i biti dostupan određeno dogovoreno vrijeme u virtualnoj školskoj zbornici;

 

  1. obvezno održavanje nastave na daljinu u običajnom opsegu radnog vremena;

 

  1. obvezna priprema sadržaja, održavanje komunikacije s učenicima, roditeljima, članovima Učiteljskog vijeća, ostalim zaposlenicima škole (ukoliko je potrebno) i Ministarstvom znanosti i obrazovanja te davanje povratne informacije učenicima i roditeljima;

 

  1. sudjelovanje u drugim aktivnostima prema uputi ravnatelja i Ministarstva znanosti i obrazovanja.

 

Obveze stručnog suradnika pedagoga i stručnog suradnika psihologa za izvođenje nastave na daljinu su:

 

  1. savjetovanje učitelja i učenika vezano uz razrednu dinamiku u online okruženju
  2. predlaganje rješenja i davanje uputa o pristojnom ponašanju u online okruženju,
  3. reagirati na neprihvatljive oblike ponašanja,
  4. davanje potpore u kriznim situacijama.

 

Obveze stručnog suradnika knjižničara su:

 

  1. uključivanje u virtualnu zbornicu i prema potrebi u virtualne učionice,
  2. biti na raspolaganju vezano uz pretraživanje izvora i knjiga,
  3. komuniciranje s učiteljima i učenicima na redovitoj osnovi
  4. pomoći učiteljima u kreiranju sadržaja i upotrebi materijala, uz reguliranje autorskih prava.

 

III.

 

Administrativno osoblje obavlja rad kod kuće i u školi, a u skladu s potrebom odnosno tehničkim mogućnostima u običajnom opsegu radnog vremena.

 

Organizacija rada tehničkog osoblja s obzirom na narav posla će se odvijati na slje3deći način:

 

  • članovi tehničkog osoblja će se formirati u parove poštujući zdravstvene preporuke i udaljenost u zatvorenim prostorima te će se izmjenjivati na način da svaki par bude na radnom mjestu prema dogovorenom rasporedu,

 

  • radit će u običajnom opsegu radnog vremena.

 

IV.

 

Iznimno od točke II. i točke III. ove Odluke rad se odvija u Školi samo kad je to nužno radi kontinuiranog izvođenja nastave na daljinu i prihvata djeca koja pohađaju razrednu nastavu ako oba roditelja nemaju drugu mogućnost zbrinjavanja djeca odnosno nužnog obavljanja poslova.

            

V.

 

Učitelji koji ne mogu obavljati rad kod kuće dužni su o istome obavijestiti Poslodavca kako bi Poslodavac osigurao tehničke uvjete za rad kod kuće,

Za zaposlenike koji ne iskažu mogućnost rada kod kuće smatra se da imaju sve uvjete za rad kod kuće.

 

                                                             VI.

 

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i primjenjuje se do opoziva.

Ova Odluka objavljuje se na oglasnoj  ploči i mrežnim stranicama Škole i dostavlja svim zaposlenicima škole.

 

 

                                                          Ravnatelj:

                                                           Darko Kovačević, prof.








Tražilica
 
Informacije

 

 
Natjecanja

 
STEM

 
Sportski uspjesi naših učenika

  

 
UPISNICA U OSNOVNU ŠKOLU

Priloženi dokumenti:
upisnica u OS.pdf

 
Virtualna knjižnica

 
E-dnevnik

 
E ŠKOLE

 
Školska radioemisija Baby's Gang Show! Slušajte nas utorkom od 20 sati.

 

 

 
Anketa
Što biste željeli čitati na našoj web stranici?




 
Korisni linkovi
 
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
Arhiva dokumenata
 
eTwinning

  

Ponosni smo dobitnici oznake eTwinning škole

 
e-Safety

 

 
Dabar

 
Instagram profil

   

 
Facebook škole

 
Upisi u srednju

 
Raspored zvona

 

  A TURNUS
1. sat 8:00 - 8:45
2. sat 8:50 - 9:35
3. sat 9:45 - 10:30
4. sat 10:40 - 11:25
5. sat 11:30 - 12:15
6. sat 12:20 - 13:05
7. sat 13:10 - 13:55

 

  B TURNUS
0. sat 12:20 - 13:05
0. sat 13:10 - 13:55
1. sat 14:00 - 14:45
2. sat 14:50 - 15:35
3. sat 15:45 - 16:30
4. sat 16:40 - 17:25
5. sat 17:30 - 18:15
6. sat 18:20 - 19:05
7. sat 19:10 - 19:55

 

 

 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 18. 10. 2016.

Ukupno: 440368
Ovaj mjesec: 4107
 
 > Naslovna stranica
CMS za škole logo
Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Zagreb / Mesićeva 35, HR-10000 Zagreb / os-igkovacic-zg.skole.hr / ured@os-igkovacic-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju