Čokoladno-zanatski projektni dan
Autor: Kristina Kos, 27. 3. 2017.
U utorak 14.3.2017. organiziran je u našoj školi projektni dan za pete razrede. Ujutro su potencijalno daroviti učenici četvrtih i petih razreda išli na kreativnu terensku nastavu u tvornicu Kraš. Poslijepodne su za učenike petih razreda, umjesto nastave, organizirane radionice iz geografije, povijesti, programiranja, izrade pralina i likovno-kreativna radionica. Kako je sve izgledalo i što smo zaključili na kraju dana, pogledajte u prilogu.
Utorak 14.3.2017. bio je poseban dan za pete razrede. Profesorica geografije Suzana Ajhner Starčević je za skupine potencijalno darovitih učenika 4. i 5. razreda, poznatijih kao ALL4 i ČOKOKREATIVCI, organizirala posjet tvornici KRAŠ.
Tamo su nas preKRAŠno dočekali.
Održali nam zanimljivo predavanje o nastanku čokolade i uzgoju kakaovca.
Lijepo su nas obukli i proveli pogonom gdje smo vidjeli izradu čokolada i pralina.
„Zasladili“ su nam život gorkom kakao smjesom.
Kako bismo popravili dojam, „opustošili“ smo tvornički dućan.
Po povratku u školu, krenula je akcija..filmska i radionička.
Tijekom čitavog dana marljiva filmska ekipa pod vodstvom Lune Mayer i Emila Baltića Hrsana, snimala je film, uz svesrdnu pomoć studenta psihologije Jana Vašičeka (koji je nenadano otkrio još jedan životni poziv). Premijeru željno iščekujemo.
Inspirirani posjetom Krašu odlučili smo napraviti vlastitu mini tvornicu pralina. Pod vodstvom naše kuharice gđe Karmen Radić, na kuharskoj smo radionici postali majstori izrade pralina.
Kuhali smo i vlastitu čokoladu i moramo priznati da je bilo puuno ukusnija od one Kraševe kakao smjese.
U učionici 27, poznatijoj kao amfiteatar, bilo je baš teatralno. Profesor povijesti Tomislav Ćališ poveo nas je na čokoladno putovanje kroz vrijeme. Na kraju smo znali odgovore na sva pitanja u kvizu i zabavili se kao u TV showu jer je profesor bio kao pravi TV voditelj.
Svi smo željeli na radionicu programiranja kod profesorice matematike i fizike Sanje Krš. Najuporniji su uspjeli i naučili ponešto od zanata današnjice. Možda jednom isprogramiramo i vlastitu liniju čokoladnih proizvoda.
Profesorica likovne kulture Ksenija Lukač dočekala nas je na likovno-kreativnoj radionici. Potakla nas je da u svojoj mašti pronađemo cimer (simbol određenog zanata) i na sasvim svoj, originalan način putem boja, oblika, tekstura prikažemo ostalima.
Profesorica geografije Suzana Ajhner Starčević povela nas je putevima čokolade Hrvatskom i svijetom. Bili smo jako vrijedni i aktivni. Slušali smo prezentaciju, izrađivali plakate, a sve to uz mirise čokolade koja se kuhala. Najvrjednija informacija koju smo saznali je gdje se nalaze tvornice čokolade.
U završnom kvizu kojeg su organizirali profesorica Ajhner Starčević i profesor Ćališ pokazali smo se vrsnim poznavateljima čokolade.
Cijelu našu čokoladnu priču pripremale su, pratile, dokumentirale i naše psihologinje Kristina Kos i Mirna Gužvica te su na kraju i one bile sretne i zadovoljne.
Na kraju smo zaključili:
„Svidjela mi se cijela ideja, za radionice, odlazak u Kraš.“
„Svidjelo mi se što smo svi skupa nešto radili i svi smo bili uključeni.“
„Svidjelo mi se što smo mogli i sami raditi ovisno o radionici.Bilo mi je super što smo čuli mnoge korisne informacije.“
„Sve je bilo dobro organizirano i zabavno.“
„Svidjelo mi se što smo naučili nešto novo kroz zabavu“
Ostalo |
> Portal za škole |
> Carnet |
> Portal Nikola Tesla |
> Crveni križ |
> Škola za život |
> Office365 za škole |
> Loomen |
> Leksikografski zavod... |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |