Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Zagreb

VIJESTI

Škola u prirodi

Autor: Irena Kemenović, 22. 5. 2011.

Učenici trećih i četvrtih razreda proveli su 5 nezaboravnih dana u Školi u prirodi u Novom Vinodolskom. U svoju malu avanturu krenuli su u ponedjeljak 9.5. u jutarnjim satima, a u Zagreb su se vratili u petak 13.5.

Pod opširnije pročitajte što su sve u Školi u prirodi radili učenici 3.b i 3.c razreda i što im se najviše svidjelo!

Učenici 3. b predstavljaju svoj razred

Škola u prirodi: Novi Vinodolski

PONEDJELJAK:

Osvanuo je dugo očekivani dan. Svi smo bili uzbuđeni odlaskom u Novi Vinodolski gdje smo trebali odraditi našu Školu u prirodi. Okupili smo se ispred škole. Roditelji su nas dopratili. Naše putovanje je započelo. Prva stanica na našem putu bio je grad Senj. Išli smo posjetiti tvrđavu Nehaj. Uživali smo slušajući o prošlosti Nehaja. Nakon razgledavanja tvrđave i muzeja koji se nalazi u njoj bilo je vrijeme da se zaputimo u naše odredište. Uzbuđenje u autobusu je svakim trenutkom bilo sve veće i veće. Jedva smo čekali stići.

Napokon Novi Vinodolski!

Dočekala nas je teta Iva i rasporedila po sobama. Uh! Jedva smo stigli do trećeg kata na kojem se nalazila soba koju sam dijelila sa prijateljicama iz škole. Nakon što smo se smjestile u sobu išli smo na ručak. Poslije ručka igra na plaži. Svakim trenutkom sve više i više smo uživali. Navečer smo rasplesano predstavili svoj razred.

UTORAK:

Probudili smo se u 7.15. obavili jutarnju higijenu i spustili se na plažu. Imali smo jutarnju tjelovježbu. Nakon vježbe doručak. Nakon doručka imali smo nastavu. Nastavu na plaži. Uživali smo u svježem zraku, moru, suncu … nije nam tako teško palo rješavanje zadataka.

U 12. 15 ručak. Ne trebam vam ni pričati kako nas je morski zrak izmorio. Sve sto su nam servirali bilo je ukusno i fino. Nakon ručka predavanje o Crvenom križu.

Popodne smo krenuli na dugo očekivanu vožnju brodom prema otoku Krku, najvećem otoku u Jadranskom moru. Lijepo smo se proveli na Krku točnije u Vrbniku. Navečer su nam naši domaćini pripremili Igre bez granica. Bilo je super…

SRIJEDA:

Rano smo se probudili, nakon toga razgibali, doručkovali i onda igrali. Došlo je i vrijeme učenja. Učili smo o biljka. Pronalazili ih i proučavali u prirodi. Bilo je super!!! Nakon ručka krenuli smo u Crikvenicu. Išli smo posjetili akvarij. Vidjeli smo ribe iz Jadranskog mora i tropske ribice. Zvijezde, morske konjice, ribu s ogromnim nosom, morske pse, čak smo vidjeli i pirne!!!

Bilo je super!!!

ČETVRTAK:

Sve je bilo isto kao u utorak i srijedu, ali puno lošije … Pitate se zašto? Bližio se povratak u Zagreb. Tužno smo se obukli i jedni druge tješili da ćemo sutra vidjeti naše obitelji, da povratak i nije tako loš.

Taj dan učili smo o glagoljici, a nakon ručka posjetili centar Novog Vinodolskog. Sve je bilo jako lijepo. Večer mi je bila posebna. Bili smo na plaži. Cure i učiteljice su plesale. Učile smo učiteljice korake Shakirine pjesme Waka Waka.

Dečki su za to vrijeme igrali odbojku. Super proveden dan.

PETAK:

Tužno smo se spakirali i krenuli prema Zagrebu. Roditelji su nas čekali ispred škole, pozdravili smo se i krenuli kućama. Ovo putovanje bilo nam je posebno. U slozi i uz pomoć naših učiteljica otkrivali smo ljepote Jadranskog mora.

Laura Darijević 3. b

Škola u prirodi: Novi Vinodolski

9.5.2011. učenici trećih i četvrtih razreda Osnovne škole Ivana Gorana Kovačića krenuli su autobusima u primorski grad Novi Vinodolski.

Prije dolaska u Novi Vinodolski učenici trećih razreda posjetili su grad Senj. Tvrđava Nehaj je poseban simbol grada pa smo krenuli u razgledavanje i učenje nečeg novog. Saznali smo da je Nehaj sagrađen od materijala razrušenih crkvi, samostana i kuća. Ima pravokutni oblik okrenut prema stranama svijeta. Razgledavali smo i unutrašnjost tvrđave.

Zatim smo nastavili naš put prema dječjem odmaralištu Crvenog križa u Novom Vinodolskom gdje smo boravili pet dana. Smjestili smo se po sobama i raspakirali. Navečer smo predstavili naš razred jednom plesnom točkom i igrokazom. Zabavljali smo se uz disco do 22 sata, a nakon toga tuširanje i spavanje.

Raspored dana nam je bio ustajanje u pola osam. Tjelovježba na plaži, a nakon nje doručak. Jutro smo uglavnom provodili sa svojim učiteljicama učeći nešto novo o Jadranskom moru, o gradovima uz more, biljkama i životinjama koje se tu nalaze. Svaki dan smo imali i radionice koje su studenti pripremali za nas. U 12.15 ručak. Nakon ručka kratki odmor, a poslije odmora izleti. Posjetili smo Vrbnik, Crikvenicu, a zadnji dan smo malo bolje upoznali i sam centar Novog Vinodolskog.

Svaku večer su nam domaćini pripremali i razne igre, disco, a imali smo i talent show. Super smo proveli vrijeme u Novom Vinodolskom.U petak smo se vratili u Zagreb. S jedne strane svi smo htjeli ostati u Novom Vinodolskom, a s druge strane jedva smo čekali vidjeti naše roditelje.

Daša Skarina 3.c

Virtualna knjižnica

E-dnevnik

E ŠKOLE

Školska radioemisija Baby's Gang Show! Slušajte nas utorkom od 20 sati.

Što biste željeli čitati na našoj web stranici?

Arhiva dokumenata

eTwinning

Ponosni smo dobitnici oznake eTwinning škole

e-Safety

5. sat 17:30 - 18:15
6. sat 18:20 - 19:05
7. sat 19:10 - 19:55

Ispis statistike od 18. 10. 2016.

> Naslovna stranica
Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Zagreb / Mesićeva 35, HR-10000 Zagreb / os-igkovacic-zg.skole.hr / ured@os-igkovacic-zg.skole.hr