Učenici 2.a s učiteljicama Anom Prohaska Žnidarić i Irenom Kemenović obilježili su Dan sigurnijeg interneta.
Učenici su istražili kojim se medijem najčešće služe učenici 2.a razreda. Prikazali su rezultate grafikonom i zaključili da se učenici 2.a najčešće služe tabletom i računalom.
Od navedenih medija u istraživanju izdvojili su one koji omogućuju pristup internetu. Kroz razgovor su zaključili u koje sve svrhe koriste internet te na što moraju paziti tijekom uporabe interneta.
Sudjelovali su u aktivnostima po stanicama. Svi učenici sudjelovali su u aktivnostima kroz četiri radne stanice (izmjenjivali su se u aktivnostima).
Aktivnosti:
1. Učenici su čitali kraće tekstove u kojima su opisane četiri situacije u kojima mogu uočiti odgovornu/neodgovornu uporabu medija – interneta. Raspravljali su o navedenim situacijama, iznosili svoje mišljenje zašto je opisano ponašanje, tj. uporaba interneta u navedenoj situaciji odgovorno/neodgovorno te dali svoje savjete kako rabiti internet na odgovoran način.
2. Učenici su proučili plakat Netica: uočili su važnost lozinke, otkrili tko je zaista prijatelj na društvenim mrežama te kome prijaviti neprihvatljive sadržaje ili slike ako ih dobiju. Izradili su plakat Internet - 2.a.
3. Potaknuti književnim tekstom Iskrivljena priča, G. Rodari i bajkom Crvenkapica, dovršili su priču Moderna Crvenkapica (djevojčica - Crvenkapica u komunikaciji s nepoznatom osobom na društvenim mrežama – Vuk.)
4. Služeći se pametnom pločom odigrali su igru – Wordwall.
Uratke su izložili na razrednom panou s temom Dan sigurnijeg interneta u 2.a.
Fotografije provedenih aktivnosti možete vidjeti klikom na OPŠIRNIJE.