Razmišljanja o školi u bolnici
Učenici
Ja sam bila vesela kad sam čula da imam školu u bolnici. Kada sam se vratila u svoj razred ponovo su bile četvorke i petice, kao da sam redovito išla u školu.
Škola u bolnici mi puno znači da ne zaostanem u školskom gradivu.
Bolje je ići u Školu u bolnici nego samo ležati u bolnici.
Mislim da je Škola u bolnici super i makar nisam bolesna rado bih se vratila u bolnicu. Bilo mi je jako lijepo u bolnici, a u školi smo se puno zabavljali.
Zadovoljan sam jer sam puno toga naučio, nisam bio usamljen, upoznao sam puno prijatelja.
Mislim da je dobra škola u bolnici za djecu zato što djeca ne zaborave ono što su učili.
Roditelji
Vrlo pohvalno i važno za djecu radi praćenja samog programa učenja u školi kojeg je teško nadoknaditi ako provedu veći period u bolnici.
Takav rad mi se svidio i bilo mi je drago što je moje dijete išlo u školu i lakše je prihvatilo boravak u bolnici. Nadam se da će škola i ubuduće djelovati u sklopu bolničkog liječenja.
Vrlo dobro za djecu i skratilo se vrijeme boravka provedenog u bolnici.
Mislim da je to velika stvar za djecu, a i za nas roditelje. Mom sinu je to puno značilo. Svaka pohvala za ljubazan odnos koji djeci puno znači, pogotovo kad su bolesni i slabi.
Ukoliko je dijete u mogućnosti s obzirom na bolest, svakako je to nenadoknadivo – jer djeca koja su dulje u bolnici izgube puno od gradiva, a Škola u bolnici im omogući da koliko-toliko budu u toku. Dijete mi se vrlo brzo uklopilo u školske obveze, nakon izlaska iz bolnice.
Razrednici
Mislim da je takav rad zasigurno potreban jer je human, omogućuje učeniku da ne gubi povezanost s nastavnim procesom, psihološki pozitivno djeluje na njega te mu jača sigurnost i samopouzdanje. Svaka dodatna briga o djetetu sigurno pozitivno utječe na ozdravljenje.
Veoma sam sretna što je moja učenica tijekom svog bolničkog liječenja pratila što smo mi u školi radili u redovnoj nastavi. Pozdravljam takvu inicijativu, a ujedno i zahvaljujem, jer se ona veoma dobro po povratku u školu uklopila u redoviti rad i obveze u školi.
Smatram da je rad s učenicima koji su na liječenju u bolnici, a naročito s onima koji duže vrijeme borave na liječenju, veoma pohvalan i koristan. Tim se učenicima pomogne da se lakše uključe u nastavu, njima brže prolazi vrijeme i kad se vrate u razred sretni su što su i oni učili što i mi u školi i odmah se uključe u nastavni proces.
Liječnici
Zbog dugotrajne hospitalizacije djeca su prije uvođenja nastave na odjelu često gubila godinu školovanja, što je rezultiralo nezadovoljstvom roditelja i djece i imalo trajnih reperkusija na tijek bolesti i uspjeh terapije. Od kada je uvedena redovna nastava na odjelu takvih problema više nema, sva školska djeca uspješno svladavaju nastavne programe i mogu se kasnije normalno integrirati u nastavni program svoje škole bez mukotrpnog nadoknađivanja propuštenog gradiva. Ljubazni i stručni nastavnici OŠ I.G. Kovačića zaslužuju svaku pohvalu za svoj trud i rad s bolesnom djecom.