2009-11-04 00:00:00

Izvanučionička nastava 6-ih razreda: Kinopredstava - Izgubljeno blago vitezova templara III

Učenici 6-ih razreda u pratnji nastavničkog tima u korelaciji predmeta hrvatski jezik, povijest, vjeronauk, pogledali su u srijedu 21. 10. 2009. kinopredstavu: Izgubljeno blago vitezova templara III u okviru Zagreb film festivala. Kino predstava jedan je u nizu izvanučioničkih aktivnosti naših učenika. Učenici su kroz medijsku kulturu upoznali povijesno značenje Križarskih ratova te ponovili znanje o filmskim rodovima i vrstama.


IZVANUČIONIČKA NASTAVA: KINOPREDSTAVA (21. 10. 2009. - 6. razredi)     

     IZGUBLJENO BLAGO VITEZOVA TEMPLARA III                                                         

OBRAZOVNA POSTIGNUĆA:

Kroz medijsku kulturu ponoviti lekciju iz povijest : Križarski ratovi, značenje i ulogu vitezova templara u Križarskim ratovima te uzroke i posljedice ratova. Usporediti igrani i dokumentarni film u obradi povijesnih tema te vjerodostojnost povijesnih činjenica u filmu.

 

Korelacija predmeta: POVIJEST, HRVATSKI JEZIK, VJERONAUK

 

KRATKI SADRŽAJ FILMA: Potraga za blagom počinje kad na baltičkom otoku Bronholmu četvoro klinaca predvođenih 12-godišnjom Katrinom posvjedoči hladnokrvnom ubojstvu lokalnog vikara. Isprva šokirani, odlučuju pokrenuti vlastitu istragu. Tragovi su brojni, jedan dokaz vodi k drugome pa se hrabri junaci uskoro upleću u mrežu mitova i legendi opletenu oko stoljećima čuvane tajne blaga vitezova templara.

 

1. zadatak : OPIŠI  PO  IZBORU  DIO FILMA KOJI TE SE NAJVIŠE DOJMIO...

3. zadatak: NACRTAJ i OBOJI LIK ILI SCENU IZ FILMA PO TVOM  IZBORU...

 

 


 

2. zadatak: USPOREDI i ZAKLJUČI  O VJERODOSTOJNOSTI  RADNJE U FILMU S POVIJESNIM  ČINJENICAMA O VITEZOVIMA TEMPLARIMA - (posluži se udžbenikom i dodatnim izvorima znanja; časopisi, internet stranice...)

 

 

 

 

 

 

Hrvatski jezik

Izvanučionička nastava: Izgubljeno blago vitezova templara 3

Korelacijska nastava: povijest – hrvatski jezik – vjeronauk

Obrazovni zadatci: razlikovati i prepoznati filmske rodove i vrste, interpretirati film – odrediti temu, mjesto i vrijeme radnje, analizirati likove

Odgojni i funkcionalni ciljevi: razvijati sposobnost promatranja, zapažanja, samostalne analize djela, pristupiti temi u suodnosu s drugim predmetima

Film: Izgubljeno blago vitezova templara 3

Redatelj: Giacomo Campeotto

Scenarist: Søren Frellesen, Philip LaZebnik

Uloge: Julie Grundtvig Wester, Nicklas Svale Andersen, Christian Heldbo Wienberg

1. Odredi filmski rod: ______________________________________________

2. Odredi filmsku vrstu: ____________________________________________

3. Na početku filma prikazana je priča o sv. Pavlu u

obliku______________________________ filmskog roda.

4. Odredi mjesto radnje: ____________________________________________

5. Nabroji likove:__________________________________________________

6. Dopuni.
__________ mlada junaka i Veliki majstor vitezova templara putuju na ____________

kako bi izgubljeno  blago _____________ krune vratili njegovim pravim vlasnicima,

_______________ vitezovima. ___________ privuče lijepa i tajanstvena malteška

djevojka Elena i u tren oka već je previše rekao, kruna je ukradena, a Mathiasa je oteo stari

red svećenika. Naši mladi protagonisti moraju upotrijebiti svu svoju mudrost i lukavštinu

da se domognu __________ i spase _______________.
7. U tekstu podcrtaj riječi koje su netočno napisane (pazi na pisanje velikog i malog početnog slova).
Životopis redatelja: Giacomo campeotto rođen je u danskoj 1964. Pet je godina na raznim kazališnim i filmskim produkcijama radio kao asistent redatelja, a 1994. i sam počeo režirati u kazalištu. Prvi igrani film, vedri obiteljski ‘Nasty Beat’, režirao je 2003., a drugi, obiteljsku avanturu  ‘Izgubljeno blago vitezova templara 2’ 2006. Ljeti 2007. režirao je svoj zadnji film ‘izgubljeno blago vitezova templara 3’.

 


Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Zagreb